donderdag 29 mei 2008

# 18 LibraryThing



Mijn LibraryThing widget heb ik de eerste dag al op mijn weblog gezet. Op een weblog van BiebBean moeten natuurlijk wel boeken! Ik vind LibraryThing wel geinig maar om nou al mijn boeken te gaan invoeren... Ik heb een speciale smaak in boeken die ik graag een beetje privé wil houden ;-)

Ik zag een deelnemer die 15.659 boeken heeft ingevoerd en in totaal zijn er nu ruim 27 miljoen gecatalogiseerd! Ik kan wel wat leukere dingen bedenken. Maar het is voor bibliotheken een leuke kans om wat mee te doen. Er zullen altijd mensen zijn die het wel leuk vinden en het geeft de broodnodige interactiviteit.

BiebBean

6 opmerkingen:

Astrid zei

Heeft die speciale smaak toevallig met bovenstaande cover te maken?
Dan wil ik NU een andere werkplek!

Peter zei

Euuuh, nee hoor. Maar ik ben wel met een bibliothecaresse getrouwd!

Danny zei

fetish......!!!!!!!!!!!!

Marina Noordegraaf .... zei

Grappig: dat zie ik nou bij veel van je collega's. Enerzijds ontzettend leuk om je boeken(smaak) te delen, anderzijds zijn boeken ook een beetje privé.

Wat vind je van een librarything in de catalogus? Zoals hier? Gespot bij Essen2punt0

Erwin zei

ik vind die omslag nog wel redelijk beschaafd hoor...

Peter zei

Ja hé. Valt me nu op dat die man zijn boek nog steeds vast heeft!