donderdag 29 mei 2008

# 16 YouTube

Fantastisch leuk YouTube! Je filmpje op internet en de hele wereld kan het zien. Ik kende het al wel maar ik heb er zelf nog nooit wat opgezet. En dat ga ik nu zeker doen! Camera, filmpje maken en uploaden maar. Dat filmpje moet ik nog wel even maken (weet al wat ik ga doen), dus hou mijn feed in de gaten.

Voor de bibliotheek zie ik voor medium film zeker mogelijkheden. Ik ben altijd al een beetje jaloers geweest op de jongens van DOK Delft. Die zetten met minimale middelen semi professionele filmpjes in elkaar. Ik vind dat wij dat in Hengelo ook moeten kunnen en ook doen. Er zijn zoveel filmbare activiteiten, zoals gisteren een Nintendo Wii battle op het podium. Je maakt de content op je website zoveel meer interessanter. Maar het moet er wel een beetje uitzien, dus je moet wel een beetje kunnen editen.

Alvast een voorproefje van waar mijn filmpje ook over zal gaan...



BiebBean

4 opmerkingen:

Astrid zei

BRILJANT!
Kom zondag please in je duckmobiel naar die kartbaan. Dan vermaak ik me daar wel mee. Zit ook nog beter trouwens :-)

Peter zei

Jaaaahh, stoer autootje hé. Daar kan geen Ferrari tegen op

Danny zei

Ahum....., ik hoor het wel.....!!!
Hij gaat wel smooth door de bocht...!

Unknown zei

Good old Morris Minor wordt nog beroemd op Youtube!